Ajánlatok

Friss topikok

  • Deedo: cotcot.hu/divat/cikk/1807 (2008.07.31. 22:14) Újra itt
  • indianyo: szia Nem tudom az oldaladat olvasni, csaka bal egyharmadban látszik szövveg. valami lapozó vagy ... (2007.11.23. 09:09) Ruhák halomban
  • ~szivárvány~: Szia Hajni! Kösz a kommentet. Igen, hozol egy-két, mondjuk max 5 olyan darabot, amit úgy gondols... (2007.11.13. 11:49) Cserebere Szadán!
  • Velenczei Ágnes: Hát én a legkisebb voltam és így az unokatestvérem unokatestvérének a holland rokonaitól kapott ki... (2007.10.31. 23:20) Divatról kicsit

Már van bátor ember

2007.10.28. 13:40 - ~szivárvány~

Címkék: ingyen ruha gödöllő cserebere


Megnéztem, hányan szavaztak.

Egy, csak egy ember van talpon a vidéken.

Nem baj, majd mindjárt 100%-kal javul a statisztika, én is leszavazok a  magam nevében:)

De mindhárom kérdésre válaszolni fogok.

Egyébként  - ha nem derülne ki, mert hirtelen mások is kedvet kapnak és megnövekszik a szavazatok száma -  én is elsősorban  a saját holmimat csereberélném.

Mire számítok?

Elcserélhetek néhány olyan darabot, amiket igazán kevés alkalommal viseltem, így nagyon jó állapotban vannak.

Valaki remélhetőleg nagyon fog ezeknek örülni!

Hasonlóan jó állapotú cuccokra tehetek szert, amiket inkábbb érzek majd magaménak, mint néhányat a szekrényben fekvőkből.

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenruha.blog.hu/api/trackback/id/tr45210799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása