Ajánlatok

Friss topikok

  • Deedo: cotcot.hu/divat/cikk/1807 (2008.07.31. 22:14) Újra itt
  • indianyo: szia Nem tudom az oldaladat olvasni, csaka bal egyharmadban látszik szövveg. valami lapozó vagy ... (2007.11.23. 09:09) Ruhák halomban
  • ~szivárvány~: Szia Hajni! Kösz a kommentet. Igen, hozol egy-két, mondjuk max 5 olyan darabot, amit úgy gondols... (2007.11.13. 11:49) Cserebere Szadán!
  • Velenczei Ágnes: Hát én a legkisebb voltam és így az unokatestvérem unokatestvérének a holland rokonaitól kapott ki... (2007.10.31. 23:20) Divatról kicsit

Karitatívan

2007.10.25. 12:41 - ~szivárvány~

Címkék: ingyen ruha beszerzés cserebere

Igen, van ilyen lehetőség is.

Jómagam is számtalanszor jótékonykodtam.

Vagyis ingyen juttattam ruhát rászorulóknak. Egyebekkel is leptem már meg szükségben szenvedőket.

De itt most nem ez a cél.

Szeretném egy tapasztalatom megosztani Veled, Kedves Olvasó.

Itt a lakóhelyemen rendszeresen van ruhavásár, ami nem is vásár, mert ingyenes.
Az ún. Családsegítőbe be is lehet vinni ruhaneműt, lábbelit, de a rendszeres ingyenes alkalmakon el is lehet hozni belőle, ami megtetszik.


Legutóbb benéztünk, mert kíváncsi voltam.

Egy nagy helyiségben vannak a ruhák hosszú asztalokra halmozva, pont mint a turikban.

Amellett, hogy találtam egy-két darabot magunknak, nem kellett nagyon tülekednem!

Az jutott eszembe, hogy valószínűleg sokan úgy gondolják, menjenek ide azok, akik igazán rászorulók.

Igen, én azokat szeretném megcélozni, akik így gondolkodnak!

Nekik, Neked ajánlom fel az ingyenes csere-bere lehetőségét.

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenruha.blog.hu/api/trackback/id/tr43207014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása